
Automatyczna rewolucja w fast-foodach
18 marca 2016, 13:38Andy Puzder, dyrektor sieci fastfood'ów Carl's Jr. i Hardee's zapowiada rewolucję technologiczną. Po odwiedzinach w zautomatyzowanej restauracji Eatsa, Puzder oświadczył, że chce spróbować tego samego w zarządzanych przez siebie sieciach. Do Carl's Jr. i Hardee's należy około 2400 restauracji.

Amazon Prime Air obsłużył pierwszego klienta
16 grudnia 2016, 12:36Mamy złą wiadomość dla firm kurierskich. Wystartowała usługa Amazon Prime Air i pierwszy klient Amazona został obsłużony przez drona. Klient z Wielkiej Brytanii zamówił przystawkę telewizyjną Amazon Fire TV oraz paczkę popkornu

Piwo dostosowane do DNA
30 grudnia 2016, 14:08Londyński browar Meantime Brewery oferuje klientom najbardziej spersonalizowane piwo świata. Za pomocą profilowania genetycznego dostosowuje się je do kodu DNA, a dokładnie do cech fizjologicznych i preferencji danego człowieka. Usługa kosztuje, bagatela, 25 tys. funtów (ok. 30.550 dol.).

Najlepsze restauracje podają nie to, co zamówił klient
18 stycznia 2017, 12:49Badania przeprowadzone w 26 wysoko ocenianych restauracjach serwujących sushi w Los Angeles wykazały, że niemal w połowie przypadków podawano tam inne ryby, niż zamówił klient. Połowa z tego, co zamówiliśmy, nie jest tym, czym miała być - mówi główny autor badań profesor Paul Barber z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Los Angeles (UCLA)

Poważna dziura w Wi-Fi. Szczególnie zagrożone smartfony z Androidem
16 października 2017, 12:30Eksperci ujawnili szczegóły ataku KRACK (key reinstallation attack), największego od lat zagrożenia dla sieci Wi-Fi. Udany atak pozwala na kradzież informacji, wstrzykiwanie danych i manipulowanie nimi. Najbardziej zagrożeni są użytkownicy urządzeń z Linuksem i Androidem.

Zamów zakupy, a wniesiemy je do mieszkania i włożymy do lodówki. Nie musisz nawet być w domu
16 października 2019, 09:57Gigant handlu detalicznego, Walmart, wszedł na niewielki ale rosnący rynek dostaw produktów spożywczych wprost do mieszkań i domów klientów. W ramach programu pilotażowego WalmartInHome mieszkańcy Kansas City, Pittsburgha i Vero Beach mogą zamawiać zakupy przez internet, a dostawca wniesie je do domu lub garażu i włoży do znajdującej się tam lodówki.

Farecast: przewidywanie cen biletów lotniczych
15 maja 2007, 10:48Po roku testów i przygotowań uruchomiono serwis Farecast.com. Jego twórcy twierdzą, że potrafi on przewidywać ruchy cen biletów lotniczych i dzięki temu lepiej zaplanować np. wyjazd na wakacje.

Spokojnie, to tylko „Usterka”
11 lutego 2020, 11:20Absolwenci i studenci Politechniki Wrocławskiej i Politechniki Poznańskiej stworzyli aplikację, która pozwoli w szybki sposób zgłaszać i zarządzać awariami. Skorzystać mogą z niej nie tylko zarządcy hoteli i mieszkań, lecz także firmy serwisowe.

Klient nie lubi zera
15 listopada 2010, 22:32Czy lepsza jest karta kredytowa obciążona 1% odsetek, czy 0% odsetek? Logika podpowiada, że ta druga, ale... klienci będą woleć pierwszą. Mauricio Palmeira z Australii pokazuje, jak nasza zdolność porównywania „głupieje" w obliczu zera.

Porządkowanie e-maili nie przyspiesza pracy z nimi
25 maja 2011, 11:57Przeprowadzony przez IBM-a test wykazał, że osoby, które porządkują swoje e-maile w osobnych folderach nie ułatwiają sobie odnajdywania archiwalnych wiadomości. Szukają ich tak długo jak ci, którzy trzymają wszystkie listy w jednej skrzynce odbiorczej.
« poprzednia strona następna strona » 1 2 3 4 5 6 7 8 …